Hvilken temperatur
Fra : Gismo

Dato : 02-10-05 14:47

Hvor varmt bliver der i varmeslangerne bag ved truma gasvarmer
på henholdsvis gas og med ultraheat.

Grunden til jeg spørger er at, jeg skal montere en antenne som sidder
i klædeskabet i den ene siden og TV hyldene er i den anden. Det er så
planen at køre antennekablet rundt sammen med varmeslangerne.

Ledningerne er jo nemme at skifte igen hvis de ikke kan holde til evig tid.

Gismo.

Fra : Kim Olsen

Dato : 02-10-05 19:08

> Hvor varmt bliver der i varmeslangerne bag ved truma gasvarmer
> på henholdsvis gas og med ultraheat.

Hej

Jeg kender ikke en temperatur, men har alm. el-ledninger trukket med rundt
på samme måde.

Jeg vil gætte på ca 100 gr. tæt på ovnen, men relativt hurtigt er du nede på
omkring 50 - og helt ude i magasinerne kan jeg ikke måle over 30 gr. selv
med fuld power.

Men vælg noget kraftige antennekabel for en sikkerheds skyld.
Kim Olsen

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 02-10-05 19:28

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message

> [...]
> planen at køre antennekablet rundt sammen med varmeslangerne.
>
> Ledningerne er jo nemme at skifte igen hvis de ikke kan holde til evig

Jeg har tidligere lavet samme ledningføring. Det er helt uden problemer, så
længe du ikke lægger ledningerne ind helt inde ved ovnen.
--

Med venlig campinghilsen
Erik Nielsen – Odense.