Uskarpt billede
Fra : Jan

Dato : 02-10-05 08:03

Hej

Efter reetablering af min PC, er billedet blevet meget uskarpt. Jeg bruger
Win XP, SP2, Mit grafikkort er et Geforce MX420. Jeg har også hentet nyeste
drivere fra Nvidia. Problemet er også kun at finde i IE 6.0.
Det virker som om at man "bare skal Zoome ind"
Jeg mener at have set problemet før. Men kan ikke lige huske hvad der er
galt. Kan nogen her hjælpe ?

Venligst

Jan

Fra : Jan

Dato : 02-10-05 08:07

Hej igen

Opløsningen er sat til 1024x768 pixel med 32bit farver.
Opdateringshastighed 85 Hertz.
Hvilket ikke tidligere har givet problemer.

Venligst

Jan

Fra : Anders Lund

Dato : 02-10-05 10:38

Jan wrote:
> [...]
> Det virker som om at man "bare skal Zoome ind"
> Jeg mener at have set problemet før. Men kan ikke lige huske hvad der er

Prøv at gå i Vis -> Tekststørrelse -> Normal (frit husket).

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jan

Dato : 02-10-05 13:18

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at gå i Vis -> Tekststørrelse -> Normal (frit husket).
>
> --
> Anders Lund - anders@andersonline.dk
> Take back the web - www.mozilla.org/firefox

Hej Anders

Mange tak for hjælpen. Det virkede !
Hvordan kan man så lige overse sådan en ?
Tja det ved jeg ikke, men det lykkedes altså.

Venligst

Jan