intel printserver (extern)
Fra : peter-nt

Dato : 07-06-01 22:20

Jeg har fået fat i en intel printserver:
NetportExpress Pro. Desværre uden strømforsyning. Er der nogen der kan
oplyse mig specs. på denne?
Jævn-/vekselstrøm?
Hvor mange volt/Amp.?
Hvis jævnstrøm så polaritet på stik?
(stikket er lille rundt med kappe og pin i midten - coax-like)
peter-nt

Fra : Jens Petersen

Dato : 08-06-01 15:37

On Thu, 7 Jun 2001 23:19:55 +0200, "peter-nt"
<peter-nt@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>Hvor mange volt/Amp.?
>Hvis jævnstrøm så polaritet på stik?
>(stikket er lille rundt med kappe og pin i midten - coax-like)

Se på Intels hjemmeside, der er tekniske data på serveren.

Jeg har en strømforsyning til NetportExpress EL, men det er et stik
der ligner det til PS2 mus.

--
Jens

Jesus loves you ... but then again, so does your dog.

Fra : peter-nt

Dato : 08-06-01 16:28

Jeg har prøvet intels hjemmeside - der står alt andet end data på
strømforsyning, og et (dyrt) telefonopkald til deres telefonsupport endte
med noget i retning af "Det ved vi ikke - det er et udgået produkt - men du
kan da bestille en strømforsyning som reservedel!!!" - Ikke lige det jeg
kalder brugervenlig support!
peter-nt