Logitech Freedom Headset
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-10-05 22:47

Er der nogen der har et Logitech Freedom bluetooth headset ? Jeg synes
ikke jeg kan finde anmeldelser af det nogen steder, så hvis nogen
herinde kan sige lidt om det ville det være lækkert :)

Det er det her:
https://shopmore.telmore.dk/ecommerce-products/view?product_id=160

Jeg har en SE K700i, men vil også gerne kunne bruge det til PC'en.

Fra : Jens

Dato : 03-10-05 09:00

> Jeg har en SE K700i, men vil også gerne kunne bruge det til PC'en.

Jeg har sådan et headset til min SE T68i, som jeg bruger dagligt i bilen.
Det virker helt ok - ingen problemer oplevet. Lydkvaliteten er fin,
komforten god med 'på øret' kapsel, mens bøjlen dog kan virke lidt stram på
øret ved længere tids brug. Det funker bedst uden briller, men kan også
bruges med uden gener. Funktionaliteten med telefonen er, som forventet:
Automatisk forbindelse og valg af tilhørende profil, opkald
besvares/afsluttes fra headset, talestyret opkald og ingen problemer med
bt-forbindelsen. Eneste anke kunne være, at der er lidt ventetid fra
opkaldet modtages, til forbindelsen til headsettet er etableret. Det vænner
man sig hurtigt til - men hvis man trykker 'svar' på headsettet straks man
høre selve telefonen ringe, så går der kuk i kommunikationen, da det
indgående kald så parkeres mens telefonen afventer talekommando fra
headsettet...

Jeg har forgæves forsøgt at benytte det til pc'en, men kan ikke finde
drivere til bluetooth kortet, der supporterer headset under Xp. Jeg har en
IBM T42 med integreret BT. ...

Jens

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-10-05 13:29

Jens formulated on mandag :

> [...]
> ringe, så går der kuk i kommunikationen, da det indgående kald så parkeres
> mens telefonen afventer talekommando fra headsettet...

Det er vel mest et problem i telefonen og ikke (kun) headsettet af de
går fejl af hinanden hvis de begge to forsøger at udføre en handling
samtidig ? (modtage opkald, starte opkald)

Men hvis komforten er god og der ikke er masser af støj på så er jeg
tilfreds :)

> Jeg har forgæves forsøgt at benytte det til pc'en, men kan ikke finde drivere
> til bluetooth kortet, der supporterer headset under Xp. Jeg har en IBM T42
> med integreret BT. ...

Ærgelig, håber min kan bedre - har en DLink Bluetooth (BT120) tingest.