Hejsa Gruppe ...
Fra : Kent Svenningsen

Dato : 01-10-05 16:23

Min kæreste har en Samsung D500 og er egentlig glad for den men når vi
overfører billeder fra pc til mobil kan mobilen ikke vise den den skriver
bare "indhold ikke understøttet " ...

Mp3 og filmklip virker fint nok bare ikke billederne ...

Kan i måske hjælpe ??

På forhånd tak

Fra : Henning

Dato : 03-10-05 14:42

On Sat, 1 Oct 2005 17:22:47 +0200, "Kent Svenningsen"
<Kent.sv@gmail.com> wrote:

> Min kæreste har en Samsung D500 og er egentlig glad for den men når vi
>overfører billeder fra pc til mobil kan mobilen ikke vise den den skriver
>bare "indhold ikke understøttet " ...

Hvilket format overfører I i? Jpg, bmp, tiff...

Fra : Kent Svenningsen

Dato : 04-10-05 14:44

Overfører i Jpeg ... men det vil ikke rigtig ... ved ikke hvad der er galt
hvilket program bruger i foreksempel ???

Svenningsen