SE P700 synk virker ej
Fra : Ivan

Dato : 01-10-05 12:30

Dav i gruppen

Jeg har en SE P800. Jeg kan ikke sync. kalender i telefon med MS Outlook,
den står bare og siger at der ikke sker en sync. Hvad gør jeg forkert. Jeg
har da før lavet en sync. bla.a. så jeg har fået helligdage over i
telefonen. Det er jo godt nok ved at være en gammel telefon, men alligevel.

Hjælp mig lige hvis der er nogen der kan.

Hi
Ivan

Fra : MP

Dato : 01-10-05 15:56

Jeg har haft et ligende problem med min P900, efter at have virket fint i et
stykke tid
var der ingen forbindelse mere.
SE's løsning på mit problem var at tage batteriet af når telefonen er tændt,
og montere
det igen efter et par minutter.
Sync programmet og driver skulle så geninstalleres, og derefter virkede det
hele igen.
Efter denne tur har jeg ikke haft flere problemer af den slags, så måske det
også virker
på din P800.
Ellers prøv SE's suport, de er hurtige til at hjælpe.

Michael