antal poster og sideskift
Fra : Søren

Dato : 01-10-05 09:29

Hej..

Har med stor glæde benyttet mig af gæstebogen man kan hente på
Hjemmesideskolens hjemmeside.
Kunne godt tænke mig, at man kunne gøre så der kun var 10 indlæg på en side,
hvorefter man skal gå til side 2 osv.. som på denne side
http://www.crossnyt.dk/guestbook.asp?count=1 er det svært at lave.

Søren Thomsen

Fra : pepss

Dato : 02-10-05 05:15

"Søren" skrev

> Har med stor glæde benyttet mig af gæstebogen man kan hente på
> Hjemmesideskolens hjemmeside.

nu kender jeg ikke lige denne gæstebog (men har da hørt den omtalt en del)

> [...]
> side,
> hvorefter man skal gå til side 2 osv.. som på denne side

nej det er nu ikke helt så glat.... det du skal lave er paging. jeg vil tro
den gæstebog er bygget op omkring en access database. måske du kan få nogle
idér her http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=31

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner