opera-spørgsmål
Fra : ninja ninjasen

Dato : 30-09-05 23:35

hej alle jeg har jo lige hentet opera men sidst jeg havde den for
noget tid siden havde jeg ikke dette problem som består i at når jeg
går ind på en hjemmeside som www.edbpriser.dk så er der nogle bannere
som ireterer helt vildt ude i siderne, dem har jeg været fri for før i
opera selv om de var i IE men kan ikke huske hvad jeg slog fra eller
til ?

Fra : Dino

Dato : 01-10-05 13:30

Den 1-10 2005 skrev ninja ninjasen i dk.edb.internet.software.browser:

> [...]
> som ireterer helt vildt ude i siderne, dem har jeg været fri for før i
> opera selv om de var i IE men kan ikke huske hvad jeg slog fra eller

Siden du ikke har flere selv, får du nogle her. Så kan du bruge dem næste
gang:

.................... ,,,,,,,,,,,,,,,,,, !!!!!!! ???????

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : ninja ninjasen

Dato : 01-10-05 16:18

>Siden du ikke har flere selv, får du nogle her. Så kan du bruge dem næste
>gang:
>
>................... ,,,,,,,,,,,,,,,,,, !!!!!!! ???????

Der er vist en gramatikskolelærer der ikke har fået fisse for nyligt
hva !!!!!!!!!!!

Fra : Anders Lund

Dato : 02-10-05 10:36

ninja ninjasen wrote:

> Der er vist en gramatikskolelærer der ikke har fået fisse for nyligt
> hva !!!!!!!!!!!

Det er ikke problemet - problemet er at teksten går hen og bliver
ulæselig, hvilket faktisk fik mig til at springe dit spørgsmål over, da
jeg ikke gider at bruge ekstra tid på at tyde hvad en spørger mener.

Bare et godt råd til at få bedre respons på sine indlæg.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-10-05 13:40

ninja ninjasen skrev:

>men kan ikke huske hvad jeg slog fra eller til ?

Jeg kan heller ikke huske hvad du slog fra eller til, men jeg bruger
http://www.operaadfilter.com/ og det script her
http://userjs.org/scripts/general/enhancements/hide-objects

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : ninja ninjasen

Dato : 01-10-05 16:54

On 01 Oct 2005 12:39:56 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Jeg kan heller ikke huske hvad du slog fra eller til, men jeg bruger
>http://www.operaadfilter.com/ og det script her
>http://userjs.org/scripts/general/enhancements/hide-objects
ok jeg syntes ikke rigtigt at der skete noget efter at jeg havde
instaleret det, men har nu været inde og slå javascript fra og nu er
bannerne i siden væk når jeg er på edbpriser.dk men jeg kan vist
heller ikke se tingene i galleri mere men ellers kan jeg godt se
billeder derinde.

hmm ham der har opfundet de der bannere der går ind over teksten han
er da bare en nar

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 01-10-05 17:59

ninja ninjasen <nobody@home.com> posting:

>går ind på en hjemmeside som www.edbpriser.dk så er der nogle bannere
>som ireterer helt vildt ude i siderne, dem har jeg været fri for før i

Måske havde du installeret
http://userjs.org/scripts/site/enhancements/block-external

--
What is life, except excuse for death,

--== http://better-browser.info ==--

Fra : ninja ninjasen

Dato : 02-10-05 06:47

>Måske havde du installeret
>http://userjs.org/scripts/site/enhancements/block-external

Nej den har jeg ikke prøvet før, men jeg kan ikke helt finde ud af
hvad jeg skal gøre inde på siden ? jeg havde håbet at der var en
downloadknap og så bare en install og at det så virkede, men så nemt
skal det åbenbart ikke være ?

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 02-10-05 20:43

ninja ninjasen <nobody@home.com> posting:

>Nej den har jeg ikke prøvet før, men jeg kan ikke helt finde ud af
>hvad jeg skal gøre inde på siden ?

For at installere det?
- Opret et katalog på din computer, kald det fx "Opera-JS".
- På omtalte webside højreklikker du på linket ved "Install as:",
dvs. på "Opera User JS" og gemmer i kataloget "Opera-JS".
- Tryk CTRL+F12, vælg "avanceret", "indhold" og klik på knappen for
JavaScript-indstillinger. I bunden af den nye dialog angiver du
kataloget "Opera-JS" (naturligvis med hele stien .
- Jeg kan ikke huske, om Opera skal genstartes. Genstart Opera for
at være sikker.

Du kan have flere JS-filer liggende i samme katalog, så der er ikke
brug for at oprette et katalog for hver, du måtte hente. Læg dem
blot i samme katalog, fx "Opera-JS"

Fra : ninja ninjasen

Dato : 03-10-05 15:28

Kanon mange gange tak for hjælpen så brænder jeg sku lige
"brugsanvisningen" ned sammen med en kopi af filen så har jeg det så
jeg kan huske det en anden gang, endelig fri for de ireterende
reklamer