Linksys routere WRT54G og BEFSX41
Fra : Erik Andersen

Dato : 30-09-05 18:55

Jeg eksperimenterer med ovennævnte 2 routere i et mindre netværk. Jeg er
imidlertid stødt ind i et problem, som jeg ikke kan løse.

Med WRT54G installeret kan jeg komme på internettet fra alle computere, og
jeg kan åbne alle sites.

Når jeg installerer BEFSX41 har jeg pr. definitioner internetforbindelse i
routeren, idet jeg kan pinge netkort og routeren. Mit problem består i, at
jeg kan se de fleste hjemmesider, men der findes enkelte, som jeg ikke kan
forbinde mig til f. eks. www.msn.dk. Jeg kan heller ikke åbne TDC's
nyhedsgrupper.

Med WRT54 kan jeg åbne msn.dk og se TDC's nyhedsgrupper.

Hvad er årsagen?

På forhånd tak for hjælpen.

Erik

Fra : jamen

Dato : 30-09-05 20:17

Erik Andersen wrote:

> [...]
> jeg kan se de fleste hjemmesider, men der findes enkelte, som jeg ikke kan

BEFSX41 er også et lidt uheldigt produkt. Tjek med
http://www.dslreports.com/forum/linksys om der kan være problemer med
den firmware du kører med

Fra : Erik Andersen

Dato : 30-09-05 22:09

"jamen" <jamen@invalid> skrev i en meddelelse > BEFSX41 er også et lidt
uheldigt produkt. Tjek med
> http://www.dslreports.com/forum/linksys om der kan være problemer med den
> firmware du kører med

Tak for hjælpen. Jeg opgraderede og det hjalp. Læsningen om BEFSX41 har
gjort mig usikker med hensyn til produktets egnethed. Men det kommer an på
en prøve.

mvh
Erik