side i side
Fra : Sebastian Støttrup

Dato : 30-09-05 18:21

Hej igen..

Jeg har lige et spørgsmål om det kan lade sig gøre at lave et vinduge på en
side hvor i der bliver vist en anden side uden at druge fames???
lige som picture-in-picture..

det er fordi jeg har en kalender som jeg gærne vil have vist på en side hvor
der nogle forskelige informationer...

jeg har fået et tip men jeg ved ikke om jeg gør det riktigt....

i kan se siderne her..

Siden der skal ind:
http://de2dumme.dk/Calendar/month.php

Siden den skal ind på:
http://de2dumme.dk/Aktiviteter/Aktiviteter.php
der er engeligt ikk noget indhold så hvis i har en lille kode til at smide
ind i en helt tom side hvor det virker ville det være dejligt...

Håber i kan finde fejlen

MVH
Sebastian

Fra : Martin Ploug

Dato : 01-10-05 22:21

> [...]
> lige som picture-in-picture..
>
> det er fordi jeg har en kalender som jeg gærne vil have vist på en side

Det kan lade sig gøre vha. css.

I css'en skriver du f.eks.

div#ramme {
width:390px;
height:220px;
overflow:auto;
}

og i html'en skriver du

Dit indhold her...

- Martin

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 03-10-05 10:37

> Jeg har lige et spørgsmål om det kan lade sig gøre at lave et vinduge på
> en side hvor i der bliver vist en anden side uden at druge fames???
> lige som picture-in-picture..

Det er noget der foregår clientside, så det har ikke noget med PHP at
gøre...

Men kig på Iframe (søg på google)

Martin Kaltoft