Gæstebog i FP2003
Fra : Chris Bertelsen

Dato : 30-09-05 14:47

jeg skal bruge en gæstebog og har prøvet mig lidt frem med den
der ligger i fp2003

men kan ikke få det til at virke..

gider nogen hjælpe mig helt fra grunden med det?

www.Howtoparty.dk

Mvh Chris

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-09-05 15:30

Chris Bertelsen skrev:

>jeg skal bruge en gæstebog og har prøvet mig lidt frem med den
>der ligger i fp2003
>
>men kan ikke få det til at virke..

Hvad er det, der ikke virker?

Umiddelbart ser det da ud til det, har lige postet et med »Virker
den ikke?«.
--
Knud

Fra : Chris Bertelsen

Dato : 30-09-05 17:00

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Hvad er det, der ikke virker?
>
> Umiddelbart ser det da ud til det, har lige postet et med »Virker
> den ikke?«.
> --
> Knud
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
undskuld men hva for en var det? hvordan så den ud?
Har nemlig lige prøvet med en anden som virkede men ved ikke om den
der var lavet med fp virker!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-09-05 18:09

Chris Bertelsen skrev:

>undskuld men hva for en var det? hvordan så den ud?
>Har nemlig lige prøvet med en anden som virkede men ved ikke om den
>der var lavet med fp virker!

Den, som du linkede til på det link, som du postede.

Men nu har du ændret på siderne, så man ikke kan se den.

Går ud fra, at det var en FP, der var noget webbot på siden.

Det må være den, der lå på
http://www.howtoparty.dk/vi_vil_gerne_vide.htm

PS. Vær rar at klip i dine citater, når du svarer, der er f.eks.
ingen grund til at citere signaturen.

Nøjs med at citer det du direkte svarer på.
--
Knud

Fra : :-\) Carsten

Dato : 01-10-05 07:15

Kræver det FP Extensions for at få det til at virke?

Fra : Chris Bertelsen

Dato : 02-10-05 15:54

Hey igen nu ligger der en gæstebog lavet med fp03 og kan stadig ikke få den
til at virke har chmod 777 filen der skal skrives til.. nogen der kan
forklare hvorfor det stadig ikke virker

Håber på lid hjælp her..

Mvh Chris

http://howtoparty.dk/hej.htm

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 02-10-05 16:03

Chris Bertelsen skrev:
> Hey igen nu ligger der en gæstebog lavet med fp03 og kan stadig
> ikke få den til at virke har chmod 777 filen der skal skrives til..
> nogen der kan forklare hvorfor det stadig ikke virker

Jeg ved ikke, hvorfor din gæstebog ikke virker, men du kan hente én,
der gør det her: http://www.zip.dk/gaeste/index.php3
Du kan evt.se en i funktion her
http://www.zip.dk/gaeste/bog.php3?id=14054
thomas

Fra : Chris Bertelsen

Dato : 02-10-05 16:13

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-10-05 16:22

Chris Bertelsen skrev:

>Hey igen nu ligger der en gæstebog lavet med fp03 og kan stadig ikke få den
>til at virke har chmod 777 filen der skal skrives til.. nogen der kan
>forklare hvorfor det stadig ikke virker

Virker kun, hvis der er Frontpage Extensions på webhotellet og du
har uploaded med FP.
--
Knud

Fra : Chris Bertelsen

Dato : 02-10-05 17:06

> Virker kun, hvis der er Frontpage Extensions på webhotellet og du
> har uploaded med FP.

Det er der, det er hos B-one..

Har lavet den med FP2003 og uploadet med FP2003..

Fra : Chris Bertelsen

Dato : 02-10-05 20:32

Mange tak for nogle hurtige svar..

Har fået det til at virke

men er der så nogen der ved om man kan ændre på den tekst der bliver
skrevet i selve gæstebogen, Altså skrifttypen og størrelsen

Fra : Kenneth Jensen

Dato : 19-12-06 15:27

Chris Bertelsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Mange tak for nogle hurtige svar..
>
> Har fået det til at virke

Hejsa

Ved godt det er en gammel tråd, men syntes ikke der var grund for at
starte en nye, når emnet var i gang.

Hvordan fik du det til at virke?? Jeg får stadig denne meddelse:
"http://www.kennethbill.dk/_derived/nortbots.htm" -> Siden blev ikke
fundet, når jeg prøver at lave et indlæg i min gæstebog.
Jeg har uploaded gennem FP og har også prøvet en ekstern FTP, men der
er ikke noget af det der virker...
Mit webhotel er hos unoeuro
Vil helst ikke lave en ekstern gæstebog.

Mvh

Kenneth

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 20-12-06 12:26

nortbots står for No Runtime Bots.
Der henvises til denne side nå du forsøger at bruge noget der kræver
FP extensions og disse ikke er installeret på serveren.
Bed din udbyder installere FP Extensions så vil det virke.

Fra : Kenneth Jensen

Dato : 21-12-06 09:29

Jens Peter Karlsen [FP-MVP] wrote in
> [...]
> FP extensions og disse ikke er installeret på serveren.
> Bed din udbyder installere FP Extensions så vil det virke.

Tak for svaret Jens Peter

Jeg må se hvad de siger.

Go' jul

Mvh

Kenneth

Fra : SrS

Dato : 13-11-05 13:08

Jeg bruger B-one, og de bedyrer, at de kører med Extensions.

Men jeg får fortsat denne :

Not Found
The requested URL /_derived/nortbots.htm was not found on this server

SrS