kaffe for viderekommende - for 45 kroner e~
Fra : Spangkuk

Dato : 30-09-05 14:45

Tiger (10-20 kroners butikken).:

http://www.amokshop.dk/shop/default.asp?ProductID=752008

dog kun til 2 kopper, FORBLØFFENDE ok kvalitet - 20 kroner.

www.netto.dk (intet link - spotvare).:

250 gram Lavazza e' Gusto kaffe - 25 kroner

Velbekommen!

Spang

Fra : Max

Dato : 30-09-05 17:52

Hej Spang

> dog kun til 2 kopper, FORBLØFFENDE ok kvalitet - 20 kroner.

Ja, priserne er til tider gode, jeg har også lige købt en Hugin
mælkepisker i Kvickly til en tyver, et virkelig fund da maskinen
normalt koster omkring 80 kr. og høre til markeds bedste.

> 250 gram Lavazza e' Gusto kaffe - 25 kroner

Billig, dog foretrækker jeg personlig den rene Arabica til
espressokanden.

Ps: Fik en 12 kops model med posten igår, den kan
lave kaffe så det forslår noget :)

Mvh Max