GPRS hos Unotel A/S nedsattes til 7.50 kr ~
Fra : Poul Johannsen

Dato : 30-09-05 14:34

Hej

Pr 1 oktober koster GPRS kun 7.50 pr/mb.
Fedt Unotel. Glad for at de satte prisen ned.

http://www.unotel.dk/priser/mobil_010705.asp?kunde_type=privat

Mvh Poul

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 30-09-05 15:24

Dejligt...............
Håber det smitter af på de andre selskaber så der kan komme gang i
yderligere prisnedsætelser.
Lars

Tilfreds Unotel kunde.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-09-05 21:39

Lars Lauritzen skrev:

> Håber det smitter af på de andre selskaber så der kan komme gang i
> yderligere prisnedsætelser.

Hæ hæ - det blir sq sjovt

> Lars
>
> Tilfreds Unotel kunde.

Samme hér i familien!
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-09-05 21:37

Poul Johannsen skrev:

> Pr 1 oktober koster GPRS kun 7.50 pr/mb.
> Fedt Unotel. Glad for at de satte prisen ned.

Fedt fedt fedt

UnoTel styrer for vildt!
Hans

Fra : Claus E Beyer

Dato : 03-10-05 15:08

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i

> Fedt fedt fedt

> UnoTel styrer for vildt!

Mon Telmore snart følger efter, eller skal man virkeligt skifte til
Unotel? Jeg tror lige at jeg giver dem 1-2 uger, inden jeg skifter.

Claus

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-10-05 08:22

Claus E Beyer skrev:

> Mon Telmore snart følger efter

Telmore=TDC=?

>, eller skal man virkeligt skifte til
> Unotel?

Jeg har *aldrig* fortrudt at vi skiftede over til UnoTel - havde Telmore
før, men næsten gratis* samtaler er nu ikke at kimse af.

> Jeg tror lige at jeg giver dem 1-2 uger, inden jeg skifter.

'kay

* 1,- kr. pr. stk
Hans