Ikon på proceslinien med sikker fjernel
Fra : Simon Demuth

Dato : 30-09-05 13:37

Hej
Jeg har fået et lidt underligt "problem" med at der kommer et ikon på
proceslinien med sikker fjernelse af hardware efter jeg har sat en WD
SATA disk i. Når jeg klikker på ikonet kan jeg se at det er WD
harddisken man kan stoppe/fjerne, men det er den eneste disk og den er
intern så jeg kan ikke rigtig forstå hvorfor ikonet er der.
Er der nogen som kan hjælpe ??
MVH Simon

Fra : CopyCat

Dato : 30-09-05 14:05

> intern så jeg kan ikke rigtig forstå hvorfor ikonet er der.
> Er der nogen som kan hjælpe ??

Med mit Abit bundkort var det ligeså .. jeg regner med at grunden til det er
at det er en "Hot Swap Sata" .. er der hotswap sata på dit bundkort ?

~~Frank .,

Fra : Simon Demuth

Dato : 30-09-05 18:30

CopyCat wrote:

> Med mit Abit bundkort var det ligeså .. jeg regner med at grunden til det er
> at det er en "Hot Swap Sata" .. er der hotswap sata på dit bundkort ?
>
> ~~Frank .,

Jeg ved ikke om der er hot Swap, jeg kan ikke se noget om det i
manualen, men kan man gøre noget så ikonet ikke er der eller skal man
bare finde sig i det ?
Simon

Fra : CopyCat

Dato : 01-10-05 09:47

> Jeg ved ikke om der er hot Swap, jeg kan ikke se noget om det i
> manualen, men kan man gøre noget så ikonet ikke er der eller skal man
> bare finde sig i det ?

Du skal nok bare finde dig i det ... eller sætte XP til at skjule Inaktive
Ikoner..

~~Frank .,