Jeg har lavet rammer, som jeg gerne vil sl~
Fra : :-\) Carsten

Dato : 30-09-05 13:11

Hej!

Jeg har lavet em hjemmeside:
www.callisto.dk
hvor jeg gerne vil have fjernet nogle af rammerne!

Hvordan gør man dette inde fra Frontpage?

Mange hilsner fra
Carsten
cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 01-10-05 19:05

Åben framesettet og ret i det.
Eller endnu bedre slet det og undlad helt at bruger frames (rammer).

Fra : :-\) Carsten

Dato : 01-10-05 19:56

> Åben framesettet og ret i det.

Hvad mener du med "Åben framesettet "
Mener du "index.htm" ???

Hvis ja: Hvordan sletter jeg så: Højreklikker på frame men det giver ikke
mulighed for at slette!

Hvad gør man i stedet?

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 02-10-05 15:05

Se inline:

On Sat, 1 Oct 2005 20:56:12 +0200, ":-\) Carsten"
<cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk> wrote:

>Hvad mener du med "Åben framesettet "
>Mener du "index.htm" ???

Ja, hvis det er framesettet (sandsynligvis er det) Du kan genkende det
på at der er frames (rammer).

>Hvis ja: Hvordan sletter jeg så: Højreklikker på frame men det giver ikke
>mulighed for at slette!

Du skal skifte til Code View for at kunde slette en frame.
Du vil sikkert finde det lettere at slette dit nuværende frameset og
lave et nyt.

>Hvad gør man i stedet?

Lader være med at bruge frames.

Fra : :-\) Carsten

Dato : 02-10-05 22:09

Der er mange, som taler mod rammer!
Nu er jeg bare nysgerrig: Hvad er det der er så dårligt ved rammer ?
(udover at det "forvirrer" Google)
???