wireless smider konstant af???
Fra : Jan

Dato : 29-09-05 17:40

Jeg har en Zyxel m/wireless fra cybercity, når jeg kobler min bærbare op
søger den netværksadresse og kobler på i ca. 20sek. og så smides jeg af og
den forsøger igen og kobler også op kun for at smide mig af igen.

nogen forslag?

jd

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 29-09-05 19:41

"Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> wrote:

> [...]
>søger den netværksadresse og kobler på i ca. 20sek. og så smides jeg af og
>den forsøger igen og kobler også op kun for at smide mig af igen.

Havde samme problem med min bærbare. Så opgraderede jeg driverne til
det trådløse netkort, og problemet forsvandt. MÅSKE kan det også
hjælpe hos dig. Jeg tror min bærbare brugte standard windows drivere
oprindeligt.

mvh

Søren H. Sørensen, Viborg
(slet FJERN fra min e-mail adresse)

Fra : Jan

Dato : 29-09-05 20:29

> [...]
> det trådløse netkort, og problemet forsvandt. MÅSKE kan det også
> hjælpe hos dig. Jeg tror min bærbare brugte standard windows drivere

Den er helt ny, men fandt en nyere driver, men det har ikke hjulpet.

jd

Fra : Jan

Dato : 29-09-05 20:38

Nu har jeg prøvet at fjerne WEP encryption på routeren, og så holder den
forbindelsen.
MEN jeg er ikke interesseret i at have en åben forbindelse, så nu er
spørgsmålet hvordan opretter jeg et login på min wireless forbindelse så
naboerne ikke kan udnytte den?
Min Router er en Zyxel Prestige 650HW-31

jd

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 29-09-05 22:40

On Thu, 29 Sep 2005 18:39:49 +0200, "Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> wrote: