Nyhedsgruppe for OpenOffice?
Fra : Marian Bruus

Dato : 29-09-05 17:33

Hej allesammen.

Hvis jeg savner råd og vejledning til OpenOffice HTML-editor, som alternativ
til Microsoft Office, er dette så nyhedsgruppen jeg skal anvende, eller
findes der mon en lignende gruppe?

På forhånd tak,

Marian Bruus
Silkeborg.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-09-05 17:58

Marian Bruus skrev:

>Hvis jeg savner råd og vejledning til OpenOffice HTML-editor, som alternativ
>til Microsoft Office, er dette så nyhedsgruppen jeg skal anvende, eller
>findes der mon en lignende gruppe?

Prøv i news:dk.edb.internet.webdesign, selvom jeg tvivler på, at
der mange derinde, der har prøvet det.

Herinde må man forvente brugerne kender mest til FP.
--
Knud