Upload image til access
Fra : jossy

Dato : 29-09-05 15:17

Er der nogen der ved om man kan uploade images til access uden
brug af komponent?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-09-05 07:45

jossy <jossylaursen@hotmail.com> wrote in news:433bf754$0$49011$14726298
@news.sunsite.dk:

> Er der nogen der ved om man kan uploade images til access uden
> brug af komponent?

Jeg kender ikke til nogen løsning, der umiddelbart løser dit problem.

Jeg er dog sikker på, at det ikke er umuligt - jeg har blot ikke kunnet
finde nogen, der har gjort det - og lagt metoden på internettet.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Findes din kiosk på nettet? Se http://ekiosk.dk

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-09-05 13:50

jossy <jossylaursen@hotmail.com> wrote in news:433bf754$0$49011$14726298
@news.sunsite.dk:

> Er der nogen der ved om man kan uploade images til access uden
> brug af komponent?

Jeg faldt lige over dette [0]. Det er godt nok i ASP.Net, og jeg har ikke
testet det selv.

[0] http://www.codeproject.com/aspnet/fileupload.asp

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-10-05 17:55

Jesper Stocholm <j@stocholm.invalid> wrote in

> [...]
> news:433bf754$0$49011$14726298 @news.sunsite.dk:

> Jeg faldt lige over dette [0]. Det er godt nok i ASP.Net, og jeg har

Jeg har i dag leget med koden fra [0], og det er relativt nemt af få til at
køre med lagring af data i MySql også.

Som det andet eksempel er det i ASP.Net, men det kunne jo være, at du har
adgang til at bruge det også.

[0] http://www.codeproject.com/aspnet/image_asp.asp

--
Jesper Stocholm