Filsending, Hjælp Mig...
Fra : Chris Bertelsen

Dato : 29-09-05 14:42

Har prøvet at få formen fra frontpage 2003 til filsending til at
virke men lige meget hva kan jeg ikke få det til at virke, nogen
der har lid expertice i det..

jeg har hjemmesiden hos B-one og de Understøtter ikke Microsoft
Access-databaser har det noget med det at gøre?

Ellers ved jeg det sørme ikke.. håber på lidt hjælp..

MVH Chris (Vitterlig en nybegynder)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 29-09-05 21:30

Chris Bertelsen wrote:
> [...]
>
> jeg har hjemmesiden hos B-one og de Understøtter ikke Microsoft
> Access-databaser har det noget med det at gøre?

Det er da en meget nærliggende tanke. Du kan vel selv se, om du har uploaded
en .mdb-fil til serveren.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Chris Bertelsen

Dato : 30-09-05 11:35

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Det er da en meget nærliggende tanke. Du kan vel selv se, om du har uploaded
> en .mdb-fil til serveren.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk - http://ginnerskov.dk
> http://html-faq.dk/

nej det har jeg ikke, når man laver en filsendings funktion i fp2003 så skal
man kun oprette en mappe. så ville jeg jo mene det burde virke ved at ligge
siden og mappen ud på webstedet men det gør det ikke.. nogen ide?

MVH Chris

Fra : Dj Uncas

Dato : 30-09-05 11:45

> nej det har jeg ikke, når man laver en filsendings funktion i fp2003 så skal
> man kun oprette en mappe. så ville jeg jo mene det burde virke ved at ligge
> siden og mappen ud på webstedet men det gør det ikke.. nogen ide?

Jeg ved ingenting om FrontPage's funktioner, men du kan jo prøve at
spørge i dk.edb.internet.webdesign.frontpage

Man skal jo helst holde sig til sine kerne-kompetencer