Petbed
Fra : Sanne

Dato : 29-09-05 12:24

Hej.

Nogle der har et fif til hvor jeg kan købe noget af det der stof de kalder
Petbed, til fornuftige priser??
Syntes dem de har hos Tholo, er noget pebrede..men det er måske bare det de
koster??

Købte selv noget på Herningudstillingen, men tror nok det var et udenlands
firma der solgte det.

Mvh
Sanne

Fra : x Vuf x

Dato : 29-09-05 16:35

On Thu, 29 Sep 2005 13:24:19 +0200, "Sanne" wrote:

>Nogle der har et fif til hvor jeg kan købe noget
>af det der stof de kalder Petbed, til fornuftige priser??

Jeg mener nu, det hedder Wettbed og Drybed.
Nogle dyreforretninger har det. F.eks. Søpet i Svendborg.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Sanne

Dato : 29-09-05 19:20

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener nu, det hedder Wettbed og Drybed.
> Nogle dyreforretninger har det. F.eks. Søpet i Svendborg.
>

> --
> Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ja, kært barn har vist mange navne.
Så hos Kennel Maj, at de kalder det VetBet ????

Mvh
Sanne

Fra : x Vuf x

Dato : 29-09-05 23:32

On Thu, 29 Sep 2005 20:20:17 +0200, "Sanne" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

>Ja, kært barn har vist mange navne.
>Så hos Kennel Maj, at de kalder det VetBet ????

Jo, Kennel Maj har det vist også.