Lægge musik på W800?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-09-05 08:34

Jeg prøvede at lægge musik fra en cd på min nye W800 via Disc2Phone i mappen
MP3 - men den kom ind under lyde - er det mappen DCIM eller en anden man
skal bruge i stedet?
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-09-05 08:58

Hans Paulin (6310) skrev:

> Jeg prøvede at lægge musik fra en cd på min nye W800 via Disc2Phone i
> mappen MP3 - men den kom ind under lyde - er det mappen DCIM eller en
> anden man skal bruge i stedet?

Et tillægsspørgsmål:

Jeg kører med XP og den harmonerer ikke godt med PC Suite W800 - hver gang
jeg sætter fonen til usb-kablet kommer der 5 på hinanden følgende
dialogbokse med "Ny hardware fundet..." - er der andre der har løst dette
problem?
Hans

Fra : HSK

Dato : 29-09-05 09:14

Hos mig bliver det lagt ind i MP3 mappen.

Har ikke lignende problem her.

Henrik

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-09-05 09:54

HSK skrev:

> Hos mig bliver det lagt ind i MP3 mappen.

Nå, okay - jeg havde bare ventet at det så bagefter var umiddelbart
tilgængeligt i Walkman-delen.

> Har ikke lignende problem her.

Okay
Hans

Fra : HSK

Dato : 29-09-05 10:03

> Nå, okay - jeg havde bare ventet at det så bagefter var umiddelbart
> tilgængeligt i Walkman-delen.

Jamen det er de da også her hos mig. Du skal huske at hive kablet ud af
telefonen efter overførslen, for mens kablet sidder i, har telefonen ikke
adgang til at se memorykortet !!

/Henrik

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-09-05 10:10

HSK skrev:

> Du skal huske at hive kablet ud
> af telefonen efter overførslen, for mens kablet sidder i, har
> telefonen ikke adgang til at se memorykortet !!

Hæ hæ

Tak skal du ha'!
Hans

Fra : HSK

Dato : 29-09-05 10:17

> Hæ hæ
> Tak skal du ha'!

Selv tak. Havde selv samme problem som dig, da jeg fik min

/Henrik

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-09-05 12:08

HSK skrev:

> Selv tak. Havde selv samme problem som dig, da jeg fik min

- af skade blir man klog
Hans

Fra : Per Thomsen

Dato : 10-02-06 09:35

> - af skade blir man klog
> --
Så sandt, men hvorfor er uglen så tegn på klogskab? :)

Per

Fra : Pistolprinsen

Dato : 11-02-06 10:49

> hvorfor er uglen så tegn på klogskab? :)

Den kan dreje hovedet 180 grader og se tingene fra alle sider, og så bruger
den "briller"

Pistolprinsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-09-05 02:12

Hans Paulin (6310) skrev:

> [...]
> gang jeg sætter fonen til usb-kablet kommer der 5 på hinanden følgende
> dialogbokse med "Ny hardware fundet..." - er der andre der har løst

Gendannede til tidligere - og installerede softwaren "efter bogen"
Hans