asp mailinglist
Fra : Ivan

Dato : 28-09-05 21:38

Hej Nørder.

Jeg roder lidt med en mailingliste og kan ikke helt få den til at makke
ret.

http://www.cmndata.dk/nmanagerpro/forms/newsletterSubscribeForm3.asp

Tilmeldingen fungerer fint nok, men i stedet for den tilmeldtes navn
kommer
kun ordet "subscriber" i databasen?

Nogen ideer?

Fra : Benny Nissen

Dato : 28-09-05 21:51

Ivan wrote:

> http://www.cmndata.dk/nmanagerpro/forms/newsletterSubscribeForm3.asp
>
> Tilmeldingen fungerer fint nok, men i stedet for den tilmeldtes navn
> kommer
> kun ordet "subscriber" i databasen?

Ja, sikkert, hvis vi lige må se den del af koden, der opfanger data
submittet fra formen og putter dem i databasen.

Du kan bare omdøbe din newslettersubscribeexec.asp til
newslettersubscribeexec.txt og uploade den. Husk at fjerne / sløre
brugernavne og adgangskoder til database m.v.

Send lige et link, når du har gjort det ...

--
Benny Nissen

Fra : Ivan

Dato : 01-10-05 08:52

> [...]
> brugernavne og adgangskoder til database m.v.
>
> Send lige et link, når du har gjort det ...

Den er lagt i binaer.dk under emnet "maillist asp"

Fra : Ivan

Dato : 04-10-05 18:01

lige et link, når du har gjort det ...

> Den er lagt i binaer.dk under emnet "maillist asp"

Nogen gode bud?