søger hjælp til Gæstebog og Filsending
Fra : Chris Bertelsen

Dato : 28-09-05 20:55

hej.. jeg har brug for en røvfuld gode råd

Skal ha en gæstebog til at virke
alt lige fra selve gæstebogen Bare en meget simpelt en med navn
og tekstfelt og tid og dato som automatisk bliver tilføjet, til
hvor filerne skal ligge på serveren osv

Skal os ha en filsendings "ting" på min side (Felt, Gennemse og
send) som i frontpage 2003.. har prøvet den der er der men den
vil ikke virke...

Håber virkelig på noget seriøst hjælp, har prøvet en del uden
held så må ty til experterne herinde..

Venlig hilsen Chris

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Chris Bertelsen

Dato : 28-09-05 21:10

Chris Bertelsen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> vil ikke virke...
>
> Håber virkelig på noget seriøst hjælp, har prøvet en del uden

Ps Har hjemmeside hos b-one