Karaoke-anlæg
Fra : Lotte

Dato : 28-09-05 16:22

Hej

Jeg har besluttet at min 4 årige datter skal have et karaoke-anlæg i
julegave.

Hun er MEGET glad for at synge, så jeg er ret sikker på det bliver et hit.

Derfor vil jeg høre om der er nogen som kan anbefale et godt anlæg til max
1000 kr.

Hilsen Lotte

Fra : Tommy

Dato : 29-09-05 08:15

On Wed, 28 Sep 2005 17:22:21 +0200, "Lotte" <lottejul@lite.dk> wrote:

> [...]
>
>Derfor vil jeg høre om der er nogen som kan anbefale et godt anlæg til max

Hmm. ikke umiddelbart. Men måske en alternativ løsning.

Jeg har selv anskaffet mig en DVD-afspiller der er foreberedt til
karaoke med 2 mikrofon-indgange os så er det bare at slutte den til
ens normale fjernsyn og stereoanlæg så er man kørende. Musikken kan
være lidt smådyr at anskaffe.

DVD Afspiller og mikrofoner burde nemt kunne skaffes til under kr.
1000,00 og med denne løsning får man potentielt noget der er meget
bedre end et karaoke-anlæg.
--
Tommy
http://www.hadereklamer.dk

Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 29-09-05 08:24

"Tommy" <ingen@email.her> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> DVD Afspiller og mikrofoner burde nemt kunne skaffes til under kr.
> 1000,00 og med denne løsning får man potentielt noget der er meget
Det købte vi også til vores datter... En dvd-afspiller i Harald Nyborg til
jeg tror nok det var 299,- for ca. 1 år siden.... Der har aldrig været
problemer med den og fungere supert som karaokeanlæg... Vi har lige haft
børnefødselsdag hvor vi holdt karaoke-konkurrence for 12 tøser... Super
skægt...

Mvh Heidi

Fra : Tommy

Dato : 29-09-05 14:57

On Thu, 29 Sep 2005 09:23:58 +0200, "Heidi Bech Petersen"
<hbFJERNMIG@petersen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>problemer med den og fungere supert som karaokeanlæg... Vi har lige haft
>børnefødselsdag hvor vi holdt karaoke-konkurrence for 12 tøser... Super

Ja vi bruger selv vores til diverse fester (ikke børn) og det
pisse-skægt :)