Bento Kronen Premium ~ Ålborg
Fra : Ukendt

Dato : 28-09-05 14:34

Da jeg i 6 måned er flyttet til Ålborg, troede jeg i den sammenhæng at jeg
kunne finde en forhandler af dette mærke her,
som jeg kunne indgå samme fordelagtige aftale med som den jeg havde på
Djursland.
Dette kunne desværre ikke lade sig gøre, og jeg har derfor fortsat handlet
på Djursland.
Da jeg ikke vil skifte foder, da det passer perfekt til mine hunde
(Rottweilere).
Problemet med andre produkter er at min store hund (75 kg ) skal have alt
for meget og ikke vil spise det.
Mængden er tydeligt reduceret med brug af Bento Kronen Premium, og hundene
trives, er pæne i huld og glans.

Det jeg egentligt vil sige med dette indlæg er :
At er der andre i Ålborg området der bruger dette produkt, kan jeg tilbyde
dig min fordelagtige rabat.
Dette er fordi det er samme pris levert med fragtmand til Ålborg fragtmands
central, for 1 palle som for 10 sække som jeg plejer at købe.
Da jeg selvfølgelig gerne vil blive ved at kunne modtage dette tilbud, vil
jeg ikke her ud med forhandler, eller pris.
Men den normale pris for produktet ligger sådan:
Dette er Maxi foderets priser.
Hvalp maxi growth - 380.-
Mega Growth - 380.-
Maxi Regular - 350.-
Mega Regular - 350.-
Lam & Ris 15 kg - 395.-
Light 15 kg - 375,00.-

Min forhandler kan give en rigtig god rabat, til interesserede. (fra 50 -
100.- kr).
Vi "samler" bestillinger sammen og verene leveres så direkte fra Forhandler
til Ålborg Fragtmandscentral et par dage efter,
samlet bestilling er indsendt.

Er du interesseret er du velkommen til at henvende dig til mig på mail.
wendyshah @ hotmail.com (SLET MELLEMRUM OMKRING @)

Mvh. Berit Nielsen
Vil lige til sidst oplyste at jeg ABSOLUT ikke har nogen økonomisk gevinst
ud at at tilbyde dette til andre.
Vil bare hellere kunne hente varene her i Ålborg end skulle køre til
Djursland
Og er vi flere der bruger tilbudet, er vi også flere om at splejse om
transporten til fragtmanden.