Endnu en bagdel
Fra : dpl

Dato : 28-09-05 13:07

Hejsa
Da jeg jo uden tvivl er den opdrætter nord for alperne der er dårligst
til at kønsbestemme killinger, har endnu en af sibilingerne måttet lide
den tort at få sin bagdel skamløst fotograferet og udstillet på
internettet. Jeg synes det lignede en hankilling ved fødslen, men blev
senere enig med mig selv om, at det lignede en hun. Og nu ligner lille
Maria ski da en han igen... *suk*.

Hjææælp.... hvad synes I?
http://www.sevastopol.dk/images/bagdel.jpg

Hilsen Dorthe

Fra : Hanne Engermann

Dato : 28-09-05 14:53

> [...]
> internettet. Jeg synes det lignede en hankilling ved fødslen, men blev
> senere enig med mig selv om, at det lignede en hun. Og nu ligner lille

Hej Dorthe
Det er en dreng ;>D

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : JytteJ

Dato : 28-09-05 14:55

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig selv om, at det lignede en hun. Og nu ligner lille Maria ski da en han

Hvor er den sød !! Fnis, kunne du ikke fotografere den fra siden ? det er
svært at se om det er en tap eller et hul.

Vh.
JytteJ

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 28-09-05 15:58

> Hjææælp.... hvad synes I?
> http://www.sevastopol.dk/images/bagdel.jpg

Mit bedste bud: en dreng

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor

Fra : Gainsbourg

Dato : 28-09-05 16:04

> [...]
> at kønsbestemme killinger, har endnu en af sibilingerne måttet lide den
> tort at få sin bagdel skamløst fotograferet og udstillet på internettet.

*lol*

Jeg synes det lignede en hankilling ved fødslen, men blev
> senere enig med mig selv om, at det lignede en hun. Og nu ligner lille
> [...]

Jeg synes at det ligner en dreng.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-09-05 18:08

In article <433A875E.3090700@hotmail.com>, dpl <dplahrmann@hotmail.com>
wrote:

> http://www.sevastopol.dk/images/bagdel.jpg

Aii Dorthe, staklen ser jo helt beklemt ud ved sådan at blive udstillet

Jeg synes nu også det ligner en dreng.

--
Knus fra Ann R

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-09-05 20:35

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> mig selv om, at det lignede en hun. Og nu ligner lille Maria ski da en han

HAN er sød

Nina

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 28-09-05 22:45

> Nina, Tender Tribes skrev:

> HAN er sød
>
> Nina

Må stemme med i kor med de andre - HAN er dejlig ;)

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Leyna

Dato : 29-09-05 09:38

>han

hehe... Jeg havde samme problem med Samson. Havde fået at vide at det
var en hankat. Fint nok, men da jeg så ham første gang syntes jeg helt
klart der manglede noget, og vi var mange der studerede det lille pus'
bagdel, og alle var mere eller mindre enige om, at det da vist godt
kunne være at der var begået en fejl.

I dag er Samson 5 mdr. og han ER en hankat, så jeg tror bare han gemte
familiejuvelerne lidt væk. Man behøver jo ikke at prale! *G*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : JytteJ

Dato : 29-09-05 11:11

> [...]
> mig selv om, at det lignede en hun. Og nu ligner lille Maria ski da en han

Det kunne tyde på at du må omdøbe "hende" til Mario!!
Skæg tråd iøvrigt.

VH.¨
JytteJ

Fra : dpl

Dato : 30-09-05 22:55

Hej igen
Jamen I er jo ret enige må man sige *smil*. Og heldigvis siger dyrlægen
det samme. Jeg var afsted med min ene hund, og så havde jeg lige den
lille med, for at få en ekspertudtalelse. Altså een til, ud over Jeres.

Han er nu omdøbt til Vaska Denisov, og så gemmer jeg Bolkonskyerne til
en anden god gang.

Hvis I vil se nogle nuttede små størrelser, så tjek de små generaler,
som Raisa fødte i mandags! http://www.sevastopol.dk/index.php?sidenummer=11

Hilsen Dorthe

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-09-05 23:07

Åhrrr det kan Raisa og du ikke være bekendt, hele to "neva"er, dem kan jeg
altså slet ikke li' *suk*

--
Marianne Hellemose
Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

www.katteansvar.dk

Mahatma Ghandi

Fra : dpl

Dato : 01-10-05 00:01

Marianne Hellemose wrote:
> Åhrrr det kan Raisa og du ikke være bekendt, hele to "neva"er, dem kan jeg
> altså slet ikke li' *suk*

Nej, de er da også griiiiimme.... !!
*grin*