Feedback form
Fra : Sebastian Støttrup

Dato : 28-09-05 12:03

Hey NG...

Jeg skal bruge en feedback for som sender til mail...

Der skal være mulighed for at repotere fejl og mangler.
og andre former for bedømelse af siden.

Men der må meget gærne os være mulig hed for forslag til indhold og andet...

jeg havde tænkt meget på ad der skulle vises en standart side og så kan man
vælje om det er fejl eller forslad man vil fende report om.
så der fx. er nogle indholds boxe der ikke vises i på fejlreporten men på
forslags siden og omvent.

det kan godt være at der skal flere på senere (fx, ros og ris) men det er
lige de 2 jeg godt kunne tænke mig nu..

Venlig hilsen
Sebastian

http://De2dumme.dk

Fra : Jacob Atzen

Dato : 28-09-05 12:24

Hej Sebastian,

Gemmer der sig et spoergsmaal et sted i dit indlaeg eller vil du bare
dele dine oensker med os?

- Jacob Atzen

Fra : Sebastian Støttrup

Dato : 28-09-05 22:23

"Jacob Atzen" <jacob@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Sebastian,
>
> Gemmer der sig et spoergsmaal et sted i dit indlaeg eller vil du bare
> dele dine oensker med os?

Undskyld...

Ja det gør der... det går ud på hvor kan jeg finde sådan et script?

MVH.
Sevastian

Fra : Jacob Atzen

Dato : 29-09-05 13:03

On 2005-09-28, Sebastian Støttrup <nyhedsgrupper@de2dumme.dk> wrote:

> "Jacob Atzen" <jacob@aub.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld...
>
> Ja det gør der... det går ud på hvor kan jeg finde sådan et script?

Prøv på www.hotscripts.com.

- Jacob Atzen