Campingvogne
Fra : thyge Hansen

Dato : 28-09-05 11:08

-- Hej kan i svare mig på hvilken en campingvogn man bør investere i
når man gerne vil campere både sommer og vinter
Thhansen
Ringsted

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 28-09-05 11:28

Kabe

Har boet i sådanne en permenet hele året i 3 ½ år

--
Edwin
---

Fra : Mogens Jensen

Dato : 28-09-05 11:35

hej det er mogens frarn ringsted
jeg vil anbefale deg at købe en rigtig helårsvognda den er kølig om sommeren
og varm om vinteren
så hvis du køber en enten en cabby kabe solifer
jeg har selv en tabbert men den kan godt være fodkolt om vinteren mvh
Mogens

Fra : Allan Hansen

Dato : 28-09-05 16:06

> [...]
> -- Hej kan i svare mig på hvilken en campingvogn man bør investere i
> når man gerne vil campere både sommer og vinter

Hvis du skal bruge den hele året, så er det et must at få centralvarme
(Alde).

Af vogne findes Solifer, Kabe, Polar, Adria, LMC, TEC og sikkert flere

Mvh AJH

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-05 21:06

On Wed, 28 Sep 2005 17:06:24 +0200, "Allan Hansen"
<ajh[slet_dette]@tele2adsl.dk> wrote:

>Hvis du skal bruge den hele året, så er det et must at få centralvarme
>(Alde).

Ikke helt enig

Vi klarer os meget fint med en "almindelig" Truma plus blæser på lav
hastighed..

Verner

Fra : Søren

Dato : 29-09-05 12:12

Hvis det er til alm. weekend og ferie brug du skal bruge vognen, så skal du
mindst have en med blæservarme, gerne centralvarme hvis du kan finde det og
har råd til det. Centralvarme er dyrt !
Hvis du vælge blæservarmen, vil det nok være en god ide at gå efter en med
ultraheat og evt. el-gulvvarme. Så du kan køre på strøm om natten.
Og så skal du sikre dig at vognen er godt isoleret. Det er især gulvet du
skal holde øje med.
Et vinterfortelt er også en rigtig god ide at købe med
Ellers så læs lidt videre inde på campingferie.dk, der er lidt om
vintercamping i en alm. Hobby campingvogn. Ikke at det skal være en Hobby.
Men en i samme klasse (eks. LMC, Knaus, Dethleffs osv.), ikke en alt for
billig vogn.