Video på hjemmeside
Fra : Peter Christensen

Dato : 27-09-05 22:35

Hej NG....

Nu kommer den mørke tid igen hvor der er blevet tid til at lege med FP igen.

Jeg har fundet et lille Microsoft program som kan lave video med billeder.
Filerne kommer til at hedde *.wmv, men nu vil jeg gerne have dem lagt ind på
hjemmesiden så andre kan se dem.

ER der nogle af jer som ved hvordan det kan lade sig gøre??

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Ruben Leonhardt

Dato : 29-09-05 12:36

"Peter Christensen" <nyhedsgrupper@palleskaervej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på hjemmesiden så andre kan se dem.
>
> ER der nogle af jer som ved hvordan det kan lade sig gøre??

Der findes et Media Player plugin til FP

"This add-in enables new capabilities for FrontPage users including the
ability to: Easily embed the Windows Media Player 9 Series or 10 Series
control into FrontPage web pages and SharePoint sites; Control the look and
feel of the media playback experience; Easily convert your media files for
efficient network delivery. Publish to a Web or streaming server
automatically. All this from within the add-in's wizard without having to
write any script!"

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=98a35ced-f950-4bd8-8e96-adad9335ac77&DisplayLang=en

God fornøjelse!

Ruben

Fra : Chris Bertelsen

Dato : 30-09-05 14:50

Ruben Leonhardt wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> efficient network delivery. Publish to a Web or streaming server
> automatically. All this from within the add-in's wizard without having to

tryk hvordu vil ha videoen til at være, tryk på insæt derefter billede og derefter video og vælg din .Wmv fil

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne