Hittekillinger søger nyt hjem
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 27-09-05 19:34

2 bedårende killinger, ca. 10-12 uger (lidt svært at sige, da de er meget
tynde) søger nyt hjem, helst sammen da de er søstre. Den ene, Allykat, er
knaldsort, og er en meget fin, spinkel kat, med et charmerende ansigt. Den
anden, Minimiv er sort og hvid, er et meget knyttet til Allykat.

De er fundet strejfende rundt og er muligvis sat ud ...sandsynligvis pga.
alder og køn :o

De er endnu lidt sky og skræmt, men er ved at falde til. De skal have lidt
mere opmærksomhed i starten end "almindelige" killinger og jeg tror det er
en skidt idé hvis der er mindre børn i deres nye hjem.

De har været i behandling med Zoolac pga. dårlig mave, men er kommet sig
fint efter 2 dages behandling.

Pt. befinder de sig på Sydsjælland.

Hvis du er interesseret, så sender jeg gerne billeder...

Evt. kontakt tlf. 51-90-17-18 eller mail ht [a] hus.dk

De ér tilmeldt vildkat.dk, men ikke kommet på endnu

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk