Lingham's sriraca chili sauce
Fra : Padre

Dato : 27-09-05 18:25

For lang tid siden havde Netto et engangstilbud på subj., som jeg synes var
en fantastisk chili. Jeg har siden ledt efter den stort set overalt på
Vesterbro og i Valby med tilliggende jorder, men ikke fundet den.

Er der nogen, som har set den i en butik i Kbh eller omegn ?

--
Padre

Fra : Torben Bjørgheim Abi~

Dato : 27-09-05 22:03

"Padre" <spirito_santo@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vesterbro og i Valby med tilliggende jorder, men ikke fundet den.
>
> Er der nogen, som har set den i en butik i Kbh eller omegn ?

Jeg plejer at købe sriraca hos kineserne ved hovedbanegården.
--
venlig hilsen
Torben Abildgaard

Fra : Padre

Dato : 28-09-05 16:30

> Jeg plejer at købe sriraca hos kineserne ved hovedbanegården.
´
Men der har de ikke Lingham's

--
Padre

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 29-09-05 08:41

Padre wrote:
> ´
> Men der har de ikke Lingham's

Nej, den gode med hanen, Sriracha Hot Chili Sauce fra Huy Fong Foods, INC

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Padre

Dato : 29-09-05 17:20

> Nej, den gode med hanen, Sriracha Hot Chili Sauce fra Huy Fong Foods, INC

Aha. Den kender jeg ikke. Ved du tilfældigvis, hvordan den smager ifht.
Lingham's og "Flying Goose Brand" ? Sidstnævnte har en mystisk smag af
eddike og noget uidentificerbar krydring, som jeg ikke bryder mig om;
Lingham's derimod, synes jeg smager fantastisk.

--
Padre

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 30-09-05 01:56

Padre wrote:

> [...]
> smag af eddike og noget uidentificerbar krydring, som jeg ikke bryder
> mig om; Lingham's derimod, synes jeg smager fantastisk.

Mjaeh, det er som at sammen ligne tabasco med shawarnachili . . . Linghams
er sådan en civiliseret smag, mens Huy Fongs giver lidt sved på bollerne -
muligvis er der bare mere hvidløg i?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]