Hvilke porte skal åbnes i Messenger
Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 07-06-01 21:14

Hej. Jeg ved godt at dette er noget Off-Topic, men jeg kan ikke finde ud af
hvilken gruppe jeg ellers skal skrive til. Lige siden jeg har fået ADSL har
jeg ikke kunnet hente eller sende filer gennem Messenger. Er der Nogen der
ved hvilke tcp porte der skal åbnes før at det virker?

--
Venlig Hilsen Henrik

http://www.geekcode.com
GIT/GMU$ d S: a--- C++ !U !P L !E W+++ N+ O-- K? w++++ O- M@
V? !PS !PE Y PGP t 5+ X++ R- tv+ b+ DI++ D+ G e- h! r++ y++

Fra : MVJuhl

Dato : 08-06-01 13:40

Hej Henrik

Jeg har fundet dette...

MSN Messenger
(Watch Out! Opens a wide port range!)
NOTE: Shut off any personal firewall programs such as BlackIce, ZoneAlarm,
etc.
Ports 6891-6900 enable File send,
Port 6901 is for voice communications
Allows Voice, PC to Phone, Messages, and Full File transfer capabilities.
Thnx to Brad King & Bill Finch Jr.
IN TCP 6891 - 6900
IN TCP 1863
IN UDP 1863