document.write?
Fra : Christian Kragh

Dato : 27-09-05 17:08

Hej.

Jeg har lavet en side, hvori der skal posioneres I antal billeder
viklårligt på siden, som symbolicere andre brugere som ser denne.

Disse billeder ska flyttes under visningen af siden.

Det med at få billederne til at vises ved hjælp af Javacript
lykkedes fint. Men når jeg skal til at opdatere siden online
ville dette være smartest med en Iframe som henter de nye
positioner til billederne. Derfor har jeg sat en iframe ind.

Funktionen som kaldes, er mange til min oprindeligt, så den kan
godt sætte billeder ind... dog sker der højest mærkelige ting når
denne kaldes fra en Iframe.

Siden viser det rigtige indtil iframen er loadet... så forsvinder
alt indholdet og der kommer det nye indhold som skulle indsættes,
på hele siden.

Siden kan ses her:
www.kredshus.dk/default.asp

Iframens indhold her:
www.kredshus.dk/usr.asp

Siden hvor man kan læse indholdet uden Iframen hentes kan ses
her:
www.kredshus.dk/default_uden.asp

Det mærkelige er at document.write erstatter alt indhold på
siden... Hvordan kan man komme ud over dettet problem så teksten
kun tilføjes til siden?

Christian Kragh

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne