Erfaringer med linux og mobilix
Fra : Stig Jørgensen

Dato : 07-06-01 21:05

Hej,

Jeg har lige fået adsl 512/128 hos mobilix i dag, og det funker bare under
windows. Jeg vil også gerne have det til at virke på min debian linux.

Det ville rart at høre nogle erfaringer inden jeg går i gang.

mvh,
Stig Jørgensen

Fra : Stig Jørgensen

Dato : 07-06-01 21:08

Jeg glemte lige at skrive at jeg har speed touch home ethernet udgaven.

Stig.

Fra : Enok Hauge

Dato : 07-06-01 23:46

On Thu, 7 Jun 2001 22:07:36 +0200, "Stig Jørgensen" <stig@e-far.dk>
wrote:

>Jeg glemte lige at skrive at jeg har speed touch home ethernet udgaven.

>Stig Jørgensen <stig@e-far.dk> wrote in message

Der er en OpenBSD howto på
URL:https://project.packetst0rm.net/openbsd_adsl/openbsd-adsl-howto.html.
Du skal så bare være opmærksom på at du skal downloade en linux pptp
klient istdet for den til OpenBSD. Søg på PPTP på freshmeat.net.
Hvis du får det til at virke så skriv lige tilbage i gruppen så vi
andre kan få glæde af dine erfaringer.

Mvh. Enok Hauge

Fra : Stig Jørgensen

Dato : 12-06-01 12:13

Hej,

Tak for OpenBSD-linket, det var en god opskrift Jeg fulgte den nærmest
til punkt og prikke, dog brugte jeg som du foreslog en pptp-klient fra
debian's testing dist.:
http://packages.debian.org/testing/net/pptp-linux.html
Husk at pptp skal køre som super-user.

Mit eth0 netværk var sat skod op fra tidligere, det var det eneste der
drillede.

mvh,
Stig Jørgensen