Canoscan Lide 60 eller 500F
Fra : torben@sopper.dk

Dato : 27-09-05 12:54

Hejsa

Jeg er ved at finde ud af, hvilken scanner jeg skal købe, men er
kommet i tvivl om hvilken det skal være. Jeg er dog noget så langt at
det skal være en Canon fra produktlinjen "LIDE" pga. prisen og
kompaktheden.

Jeg har snævret det ind til modellerne Lide 60 og Lide 500f til hhv.
ca. 600 kr. og 1000 kr. Lide 500f kan det samme som Lide 60, men har en
lidt bedre opløsning, kan scanne lodret og kan scanne negativer. Det
lyder jo meget besnærende at man kan scanne negativer, men er der
nogen der har erfaringer med kvaliteten af det. Jeg gider jo ikke
betale 400 kroner ekstra for noget som ikke er ok.

Hvad vil I råde mig til at gøre?

Venlig hilsen
Torben Heikel Vinther