Aldi TV-tuner
Fra : Vigand

Dato : 27-09-05 11:19

Hej

Fra i morgen har aldi en TV-tuner til salg til kr. 349,-. Den kan ses her:

http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_39/OFF03.HTM

Er der nogen, der kender noget til den, og/eller kan sige noget om den? Jeg
overvejer at bygge en maskine med WinXP MCE og koble den til mit
TV+forstærker. Jeg skal i den forbindelse bruge et tv-kort, så jeg kan bruge
maskinen som video-optager på HD. Vil dette kort mon være fint nok til dette
formål?

På forhånd tak for alle inputs

Med venlig hilsen
Christian

Fra : Bo

Dato : 27-09-05 13:28

> [...]
> TV+forstærker. Jeg skal i den forbindelse bruge et tv-kort, så jeg kan
> bruge maskinen som video-optager på HD. Vil dette kort mon være fint nok

MCE kræver et hardware mpeg encoder kort. Hauppauge er et bedre bud.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-09-05 14:21

"Vigand .dk>" <vigand@<herskalståenforkortelseforfjernsyn> wrote in message
> [...]

> TV+forstærker. Jeg skal i den forbindelse bruge et tv-kort, så jeg kan
> bruge maskinen som video-optager på HD. Vil dette kort mon være fint nok

Bare af nyserrighed hvordan vil du få fat i windows MCE?

Fra : Bo

Dato : 27-09-05 14:29

> Bare af nyserrighed hvordan vil du få fat i windows MCE?

Windows MCE kan købes hos
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=910351 blandt andet.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-09-05 10:34

"Bo" <no@mail.com> wrote in message

> Windows MCE kan købes hos
> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=910351 blandt andet.

Det link giver ikke noget brugbart - har du et andet?

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-09-05 10:36

"Bo" <no@mail.com> wrote in message

> Windows MCE kan købes hos
> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=910351 blandt andet.

Sorry fandt det - troede faktisk ikke det ville blive solgt overhovedet..
løst altså

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-05 06:20

Måske det virker under media portal ?