Tekst til "hvor i himlen er Gud"
Fra : Nuser

Dato : 27-09-05 09:13

Hej

Nogle der kan hjælpe med subj. ?

Hilsen Nuser

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-09-05 20:01

Nuser skrev:
> Hej
>
> Nogle der kan hjælpe med subj. ?
>
> Hilsen Nuser

Prøv dk.kultur.musik

Her på dk.familie.barn snakker vi om børn.
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.familie.barn

/Lars
--
Til salg
Yamaha YBR 125 årgang 2005

Fra : Nuser

Dato : 29-09-05 16:45

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Her på dk.familie.barn snakker vi om børn.
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.familie.barn
>
> /Lars

hej

Skulle måske have pionteret at det er en børnesang....

men ellers tak for svar-

Fra : Søren G

Dato : 05-10-05 10:56

"Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk> wrote in message
> Skulle måske have pionteret at det er en børnesang....

At det er en børnesang gør ikke indlægget mere relevant. Et spørgsmål som
teksten til "Fly me to the moon" vil heller ikke være relevant i
dk.videnskab, selvom det kræver en del videnskab at flyve til månen.

Hvis dit indlæg derimod havde om indholdet af sangen og om hvorvidt det er
passende at synge for børn ville det være et relevant indhold (skal siges at
jeg ikke kender teksten til sangen, så jeg tager ikke stilling til indholdet
eller det passende i at synge denne sang for børn).

--
Søren