Batterifri mus?
Fra : Martin Ploug

Dato : 26-09-05 21:00

Hej

Er her nogen, der har erfaringer med nedenstående mus?
Det lyder da umiddelbart som en meget god idé.

http://www.gadgets.dk/product_info.php?products_id=424

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : KH

Dato : 26-09-05 21:00

Min far har købt den. Jeg tror den er fra Netto ell. Fakta. Den var
ihvertfald billigere end 299,-

Den virker helt fint og han har ingen problemer med den. Den er ledningsfri
og dog. Du SKAL bruge den på den medfølgende plade som så er forbundet til
computeren. Dvs. den fungere faktisk som en alm lednings mus. Jeg personligt
ville købe en fed mus til 299,- istedet for denne. Den virker nemlig rimelig
billig i det.

Mvh

Klaus

Fra : KH

Dato : 26-09-05 21:02

Se evt. her: http://www.bjtrading.dk/INFO.ASP?VARENUMMER=MOUSE-A-WT

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-05 21:26

> [...]
> Hej
>
> Er her nogen, der har erfaringer med nedenstående mus?
> Det lyder da umiddelbart som en meget god idé.

Der kunne for ca. et par måneder siden købes en tilsvarende mus
i Netto for 149,- kr.
Den var importeret af firmaet AGK i Århus.
Den ligner meget de modeller som A4tech har i deres modelprogram.
www.a4tech.com

/Bent