Bådslip, etc.
Fra : Gunnar Holm.

Dato : 26-09-05 18:30

Hej med jer.

Jeg havde tænkt mig en tur til Storebæltsbroen for at pirke en torsk. Er der
nogen af jer der ved et sted i nærheden af Knudshoved, hvor man kan sætte
sin båd ud fra bådtrailer ? Eller skal man sætte ud helt inde i Nyborg ?

På forhånd tak.

Mvh.
Gunnar Holm.

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-05 14:22

"Gunnar Holm." <gwholm@sol.dk> skrev

> [...]
> der
> nogen af jer der ved et sted i nærheden af Knudshoved, hvor man kan sætte

Der er mulighed for at sætte den i vandet ved Slipshavn. Der er et lille
naturslæbested ud i den ligge bugt mod Marinestationen.

Det er lettest ved højvande, men det er muligt hele tiden.

Alternativt kan du sætte i ved bådebroerne ved Holckenhavn.

/Martin

People say i'm bad, but I sure feel good !!

Fra : Gunnar Holm.

Dato : 27-09-05 19:15

Tusind tak for dit svar Martin.

Mvh.