asp gæstebog
Fra : Søren

Dato : 26-09-05 16:25

Hej
Har fulgt beskrivelsen på http://hjemmesideskolen.dk, men kan ikke få det
til at virke. Hvis man klikker på link, er der bare blank vindue ?
Nogen der kan hjælpe..

http://www.mx-rasmus.dk/guestebog.htm

Med venlig hilsen
Søren Thomsen

Fra : Benny Nissen

Dato : 26-09-05 16:35

Søren wrote:
> [...]
> Har fulgt beskrivelsen på http://hjemmesideskolen.dk, men kan ikke få det
> til at virke. Hvis man klikker på link, er der bare blank vindue ?

Din server understøtter ikke .asp

Derfor får vi koden at se i stedet for.

--
Benny Nissen

Fra : Søren

Dato : 26-09-05 16:50

> Din server understøtter ikke .asp
>
> Derfor får vi koden at se i stedet for.

> Benny Nissen

Mange tak !
Kan dog ikke forstå at du siger du kan se koden, her hos mig er skærmen helt
blank..

Søren

Fra : Peter[5260]

Dato : 26-09-05 17:20

"Søren" <jada@mail.ingen> skrev i en meddelelse

> Mange tak !
> Kan dog ikke forstå at du siger du kan se koden, her hos mig er skærmen
> helt
> blank..
>
> Søren

Højreklik + "Vis Kilde"...

/Peter

Fra : Søren

Dato : 26-09-05 17:32

> Højreklik + "Vis Kilde"...
>
> /Peter

Ja det ved jeg.. jeg troede i kunne se det uden, undrede mig også..

Søren

Fra : Benny Nissen

Dato : 26-09-05 17:49

Søren wrote:

> Ja det ved jeg.. jeg troede i kunne se det uden, undrede mig også..

Det kan jeg også.

Min Firefox viser følgende billede, når jeg klikker på 'guestebog':

http://bennynissen.dk/docs/rasmus.gif

--
Benny Nissen

Fra : Søren

Dato : 26-09-05 18:06

> Det kan jeg også.
>
> Min Firefox viser følgende billede, når jeg klikker på 'guestebog':
>
> http://bennynissen.dk/docs/rasmus.gif
>

> Benny Nissen

Okay..Tak

Nu da jeg skal have flyttet til en ny server så jeg kan få det til at virke,
er der så noget der er værd at anbefale ?
Det er nok et dumt spørgsmål, men hvis man flytter til en server der
understøtter asp, eller php. Kan man så stadig lave sine sider som html, og
kun bruge asp der hvor der er brug for det ?

Søren

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 26-09-05 18:30

Søren wrote:

> [...]
> understøtter asp, eller php. Kan man så stadig lave sine sider som
> html, og kun bruge asp der hvor der er brug for det ?

Uden problemer, ud over dem der placeret ca. 40cm fra skærmen

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg
--
Internettet er for alle!
http://80.62.61.212/webuseability/index.asp

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-09-05 00:16

Søren wrote:

> Nu da jeg skal have flyttet til en ny server så jeg kan få det til at
> virke, er der så noget der er værd at anbefale ?

Jeg har http://hjemmesideskolen.dk liggende hos http://azero.dk. Her
understøttes asp og php på samme server, så der er frit slaw. Der er også
understøttelse for bååde access- og MySQL-databaser.

Desuden har jeg http://hjemmesideskolen.net liggende hos http://unoeuro.com.
Her har jeg understøttelse for php, .htaccess og MySQL. De kan også levere
understøttelse for asp, asp.NET og access.

> Kan man så stadig lave sine sider som
> html, og kun bruge asp der hvor der er brug for det ?

Ja, ikke noget problem - på begge servere.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Søren

Dato : 30-09-05 13:16

> Ja, ikke noget problem - på begge servere.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk - http://ginnerskov.dk
> http://html-faq.dk/

Så nu har har jeg fået nu webhotel, virker rigtig godt den gæstebog du har
lavet.. mange tak..
Men hvordan fjerner man overskriften ( Gæstebog ) så man undgår det store
tomme felt, over selve gæstebogen

Mvh Søren

Fra : Søren

Dato : 30-09-05 13:59

> [...]
> lavet.. mange tak..
> Men hvordan fjerner man overskriften ( Gæstebog ) så man undgår det store

Har fundet ud af det

Søren