Sende SMS fra nettet gratis
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 26-09-05 13:14

Hej

Er der andre steder end smsme.dk hvor man kan sende gratis sms-beskeder? Jeg
er godt tilfreds med smsme.dk, jeg synes det virker fint, men jan kan kun
sende 9 stk. pr. dag, så det ville være rart med et par alternativer.

Mvh
Morten

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-09-05 13:58

Morten Munk-Jensen wrote:
> [...]
> sms-beskeder? Jeg er godt tilfreds med smsme.dk, jeg synes det virker
> fint, men jan kan kun sende 9 stk. pr. dag, så det ville være rart

M1 har en gratis SMS sender på forsiden:

http://m1.dk/forside_default2.php

Gratis webSMS
Du kan sende 50 gratis webSMS'er pr. dag. Du kan max sende 5 SMS'er til den
samme person.

Fra : Dopedog

Dato : 27-09-05 13:11

> [...]
> kun sende 9 stk. pr. dag, så det ville være rart med et par alternativer.

Tror desværre generelt ikke der rigtig er nogen tilbage (udover dem som KUN
kan sende til Telia) :-\