Erfaring med Götamotor 12BRE Benzin
Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 26-09-05 11:35

Hej

Er det normalt at benzin indenbordsmotorer er 2 takts ?

Se: http://www.gotamotor.se/

Firmaet lever endnu, og der fås reservedele!

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-09-05 13:11

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev

> Er det normalt at benzin indenbordsmotorer er 2 takts ?

Nej, og slet ikke i dag.

Nogle af de gamle motorer var to-takt, men ikke særlig mange, fordi de
slides hurtigt pga af de høje omdrejninger i forhold til størrelsen.

Claus

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 26-09-05 13:23

Hej Claus.

Må jeg sende dig en annonce på en båd som jeg har kik på?

Hvis der er noget helt galt, må du gerne kommentere!

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-09-05 09:26

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev

> Må jeg sende dig en annonce på en båd som jeg har kik på?

Knock you self out...

Du skal *ikke* rette i min mailadresse..

Claus