beotalk 1400/1401
Fra : Nielsen

Dato : 26-09-05 10:20

Hej derude

Jeg har fået fingrene i en brugte beotalk 1400/1401 (Digital tlf svare fra
B&O) men jeg har lidt problemer med at få den til at virke!
http://www.beoworld.co.uk/beotalk1400.htm

Måske fordi den mangler strøm , jeg har nemlig ingen "net adapter" fået
med!

Der sider 3 stk. batterier i, hvad er de til? Skal den både have batteri og
net-forsyning?

Er der nogen der kan fortælle hvilken spænding sådan en skal have?

Evt. ved at se på deres egen "net adapter".

Der står ingen ting om forsynings spændingen i min manual

På forhånd tak

Bo Nielsen (Århus)