Test af kopimaskiner
Fra : Carsten

Dato : 25-09-05 23:17

Hvor finder jeg en godt hjemmeside med uafhængig test af
multifunktions-kopimaskiner/printere til storbrug (200.000 tryk årligt) ?

Har søgt og søgt uden større held.

OBS! Vi taler ikke om alm. Pc-printere, men om "rigtige" kopimaskiner

mvh
Carsten Witt

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 26-09-05 11:44

Carsten wrote:
> [...]
> årligt) ?
> Har søgt og søgt uden større held.
>
> OBS! Vi taler ikke om alm. Pc-printere, men om "rigtige" kopimaskiner

Prøv hos importøren/forhandleren af den pågældende type og fabrikat - Google
er din ven - prøv at søge via den.
Karsten H. Jensen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 26-09-05 12:33

Karsten H. Jensen wrote:

> Prøv hos importøren/forhandleren ...

Det synes jeg ikke helt passer sammen.

Jeg vil også tro, at behovet bliver mere individuelt, så en uafhængig
test ikke er så brugbar. Det handler mere om at analysere sine egne
behov og vælge ud fra disse.

Til gengæld synes jeg ikke Carsten skal udelukke "PC-printere". F.eks.
har HP lanceret en farvelaser printer/kopi-maskine, der kan klare 30
sider/min og er normeret til 175.000 sider pr. _måned_.
Prisen ligger typisk på 30.000 - 50.000 afhængig af tilbehør og
serviceaftale.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 26-09-05 23:31

Jonathan Stein wrote:

> Det synes jeg ikke helt passer sammen.

Næh, ved nærmere læsning af et oprindelige spørgsmål synes jeg det heller
ikke. Det var en fejltænkning.

Karsten H. Jensen

Fra : Carsten

Dato : 26-09-05 17:31

Karsten

Google, min ven, har desværre svigtet lidt her. Der er ikke rigtige nogen
hits jeg kan bruge, modsat når man søger på alm. IT hardware reviews.

CARSTEN

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 26-09-05 23:36

Carsten wrote:
> [...]
>
> Google, min ven, har desværre svigtet lidt her. Der er ikke rigtige
> nogen hits jeg kan bruge, modsat når man søger på alm. IT hardware

Carsten!

Jeg læste desværre dit oprindelige spørgsmål forkert. Så du har nok fat i
den rigtige ende, som du angiver. sorry
Karsten

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-09-05 15:25

"Carsten" <do.not.reply@to.me.com> skrev i en meddelelse
> Hvor finder jeg en godt hjemmeside med uafhængig test af
> multifunktions-kopimaskiner/printere til storbrug (200.000 tryk årligt) ?

Da jeg var i branchen (for nogle år siden), var http://www.infomarkt.de/ en
af de store på området.
Vi havde en del bøger i tryk, men de er vel gået over til internet nu.

Mvh
TKJ