Eksternt dvd-drev - operatørproblemer !
Fra : Marianne

Dato : 25-09-05 17:04

Hej

Jeg har lige anskaffet et eksternt DVD-drev (Lacie, hedder det). Det
tilsluttes computeren via et usb-stik.

Der følger ikke noget software med, andet end noget til at brænde dvd'er.
Drevet viser sig fint i stifinderen. Men .... hvordan åbner jeg det? Mine
andre drev har en knap, man trykker let på, hvorved skuffen går op. Det
eksterne drev har ingenting.

Jeg føler mig lidt dum ....

mvh
marianne

Fra : Madsen

Dato : 25-09-05 17:19

Marianne wrote:
> [...]
> jeg det? Mine andre drev har en knap, man trykker let på, hvorved
> skuffen går op. Det eksterne drev har ingenting.

Er det dette drev?
http://www.lacie.com/dk/products/product.htm?pid=10304
--
Hilsen Madsen

Fra : Marianne

Dato : 25-09-05 19:16

> Er det dette drev?
> http://www.lacie.com/dk/products/product.htm?pid=10304
> --

Ja - det er det drev. Og midt i al designet fandt jeg til sidst en lille
låge, som åbenbarede en knap, man kunne ejecte med

mvh
marianne

Fra : Madsen

Dato : 25-09-05 19:19

Marianne wrote:

> Ja - det er det drev. Og midt i al designet fandt jeg til sidst en
> lille låge, som åbenbarede en knap, man kunne ejecte med

Ja sådan er det når design kommer før det praktiske.
--
Hilsen Madsen

Fra : Fjollefrans

Dato : 25-09-05 17:36

> [...]
> Drevet viser sig fint i stifinderen. Men .... hvordan åbner jeg det? Mine
> andre drev har en knap, man trykker let på, hvorved skuffen går op. Det

kan du ikke højreklikke på det i Denne Coputer/stifinder og trykke eject
(eller hvad det nu hedder på dansk)