Microsoft Wireless Desktop Elite holdt op ~
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 25-09-05 14:30

Jeg vandt sidste år en konkurrence hos MS, hvor præmien var et sæt
Microsoft Wireless Desktop Elite. Dette sæt har jeg egentlig været ret glad
for indtil nu, men pludseilg en dag holdt sættet op med at virke.

Det skete ifm. jeg afprøvede en anden mus og et andet tastatur på maskinen.
Men da jeg satte modtage-enheden til MS-udstyret til portene på maskinen
efterfølgende, var det umuligt at få det til at køre. Ingen reaktion fra
hverken mus eller tastatur.

Har prøvet det på en anden computer, har prøvet at skifte batterier, har
prøvet at re-installere software. Intet hjælper.

Nogle forslag til, hvad der kunne være galt - og hvad der evt. kunne løse
problemet?

Mvh.

Kasper Hyllested

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-09-05 16:41

Kasper Hyllested skrev:

> Jeg vandt sidste år en konkurrence hos MS, hvor præmien var et sæt
> Microsoft Wireless Desktop Elite.

> Nogle forslag til, hvad der kunne være galt - og hvad der evt. kunne løse
> problemet?

Forbrugerklagenævnets udgangspunkt er at der også er to års
reklamationsret på præmier.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-05 16:54

Kasper Hyllested wrote:
> [...]
> prøvet at re-installere software. Intet hjælper.
>
> Nogle forslag til, hvad der kunne være galt - og hvad der evt. kunne løse

har du husket 'Connect' knapperne?

Fra : Holst

Dato : 25-09-05 17:11

Kasper Hyllested wrote:

> Nogle forslag til, hvad der kunne være galt - og hvad der evt. kunne løse
> problemet?

Nu kender jeg kun til mit eget Logitech, men her skal man huske at
trykke på 'Connect'-knapper på mus, tastatur og modtagerenheden.

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 27-09-05 21:04

"Holst" <newssep05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kender jeg kun til mit eget Logitech, men her skal man huske at trykke
> på 'Connect'-knapper på mus, tastatur og modtagerenheden.

Ja, dem kender jeg godt. Og jeg har trykket løs på dem alle sammen. Uden
resultat. Desværre.