RE. gasflaske
Fra : Allan Hansen

Dato : 25-09-05 13:57

Søgte efter forskellige flasketyper og fandt dette.

http://www.bosch-vejle.dk/tilbehoer/tilbehoer.htm#Gasinstallation%20-%20Varme%20-%20Grill

Og kan den bruges så er det bare fint, kan åbentbart fylles over alt.

Mvh AJH

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 26-09-05 17:51

Gasflasker.....
Hej Allan.

Den er jo perfekt , men så er der lige problemet med opfyldningen???
Jeg kender ikke ret mange steder på tankstationer , hvor man fylder flasker
her hjemme.
Det er dog mere almindeligt sydpå , at man har fyldesteder rundt omkring.
Men den er vist ikke så god under nordiske forhold , hvor et "par" store
gasselskaber sidder på "flæsket".

Kim