Tip til forsvamp
Fra : nana sørensen

Dato : 25-09-05 13:35

Hejsa gruppe...

Lige et herre godt tip. Min kæreste havde haft en kronisk
fodsvampeinfektion i gennem MANGE år. I perioder har det været bedre, med og
uden creme fraa apoteket, men det var aldrig forsvundet, og havde i perioder
været superslemt med revnet hud osv.

Vi fik et husråd af en, om at pensle områderne med ufortyndet atamon. I ved,
det som man skyller sylteglas i. Efter en uge hvor vi penslede det en gang
om dagen, var det næsten væk. Efter to uger, pist væk. Vi har holdt pause
med det et par uger, og det er ikke blevet værre. Bare lige et tip. Funker
også på neglesvamp.

Mvh. Nana

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-09-05 14:42

nana sørensen skrev den 25-09-2005 14:35:
> Hejsa gruppe...
>
> Lige et herre godt tip. Min kæreste havde haft en kronisk
> fodsvampeinfektion i gennem MANGE år.

Tja, så kunne I bare have spurgt her. Jeg har siden midtfirserne
vidst, at Atamon er god mod fod- og neglesvamp.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : nana sørensen

Dato : 25-09-05 18:06

"Carsten Riis" <.@.> wrote in message

> Tja, så kunne I bare have spurgt her. Jeg har siden midtfirserne vidst,
> at Atamon er god mod fod- og neglesvamp.

Jah, men det er der mange andre der ikke ved. Der var ingen der sagde
det til os før, desværre. Men gdt er det. Og ret meget billigere end alt det
giftige man får af apoteket.

Mvh. nNana

Red liv! 4 gange om året

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-09-05 11:21

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med det et par uger, og det er ikke blevet værre. Bare lige et tip. Funker

Hva' Fa'n er den af Nana..... Har du syltet kæresten ))

M.V.H.....Benny..

Fra : nana sørensen

Dato : 27-09-05 18:16

"Benny Mortensen" <ikkenoget@brugbar.adresse> wrote in message

> og
> perioder

> ved,

> Hva' Fa'n er den af Nana..... Har du syltet kæresten ))

Ja, sgu. Han var begyndt at gro mug, så jeg reddede hvad reddes kunne. LOL

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-09-05 05:12

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <ikkenoget@brugbar.adresse> wrote in message

> Ja, sgu. Han var begyndt at gro mug, så jeg reddede hvad reddes kunne. LOL

Jeg har tænkt på at sylte krampen, inden hun nu lokker mig med til Sjælland
for at se på en ny hund idag.... Men hvor køber man glas henne, i den
størrelse ???

M.V.H.....Benny..

Fra : Hanne Christensen

Dato : 27-09-05 16:34

> [...]
> pause med det et par uger, og det er ikke blevet værre. Bare lige et tip.

Hej
Min mand har også brugt atamon til bekæmpelse af neglesvamp i en lang
periode. Det hjalp ikke. Til sidst gik han til lægen og fik en recept på
Terbinafin (eller det billigste præparat). Det er en dyr kur, men det
hjælper.
Jeg har i øvrigt fået at vide, at atamon kan give overfølsomhed/allergi.
Mvh
Hanne