Store problemer med Outlook 2003
Fra : Torben

Dato : 24-09-05 23:52

Hej,

Jeg har store problemer med Outlook 2003. Kan ikke hente mails. Mailboxen er
fyldt, mn kan ikke slette mails.

Den skriver flg. når jeg forsøger "send/modtag":
opgaven 'mail.tele.dk - sender og modtager rapporterede en fejl (0X8004060C)

: ukendt fejl 0X8004060C'

og når jeg forsøger at ændre noget i min Outlook kalender skriver den:

filen C:\docs. and settings\xxx\lokale indstillinger\application
data\microsoft\outlook\outlook.pst har nået sin maksimale størrelse. Hvis du
vil formindske mængden af data i filen, skal du slette nogle af de poster,
som du ikke længere har brug for, og derefter slette dem permanent

Hvordan rep. man databasen og hvordan tager man backup at både mails,
kallenderen og kontakter ?

Pft.

Mvh. Torben

Fra : John

Dato : 25-09-05 00:32

"Torben" skrev i en meddelelse

> Jeg har store problemer med Outlook 2003. Kan ikke hente mails. Mailboxen
> er
> fyldt, mn kan ikke slette mails.

Du kan evt prøve at:

* Scanne for virus (fx med gratis AVG7, skal opdateres efter install)
* Scanne for spyware (fx med gratis Ad-Aware SE, skal opdateres efter
install)
* Opdatere Windows hos windowsupdate (ser ud til at være hårdt tiltrængt)
* Opdatere Office hos officeupdate

Mvh John

Fra : John

Dato : 25-09-05 01:01

"Torben" skrev i en meddelelse

> Jeg har store problemer med Outlook 2003. Kan ikke hente mails. Mailboxen
> er
> fyldt, mn kan ikke slette mails.

Fandt lige dette:
http://internet-noerderne.dk/forum/forum.asp?forum=1§ion=5&post=147&page=last

Mvh John

Fra : Torben

Dato : 25-09-05 21:00

Hej,

Jeg takker mange gange. Jeg vil straks prøve om det løser problemet.

Fra : John

Dato : 26-09-05 01:21

"Torben" skrev i en meddelelse

> Jeg takker mange gange. Jeg vil straks prøve om det løser problemet.

Velbekomme! Mvh John