Sandwiches
Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 24-09-05 23:47

Hej.

Jeg holder af en god sandwich. Jeg har dog gjort det til en slem vane at
lave den samme slags hele tiden. Altså det er næsten altid det samme,
jeg putter i dem.
Har I ikke nogle gode forslag til sandwich-fyld?

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-05 06:22

"Thomas Damgaard Nielsen" <tdn.usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg putter i dem.
> Har I ikke nogle gode forslag til sandwich-fyld?

Prøv at tage et kig på http://www.sandwichbevaegelsen.dk/

Tina

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 25-09-05 14:33

> [...]
> putter i dem.
> Har I ikke nogle gode forslag til sandwich-fyld?

Hvad plejer du at komme i dine sandwiches?

Jeg foretrækker kogt kylling som hovedindhold. Og så variere det med div.
grønt/salat samt dressinger. Og måske lidt bacon (uhm!).

Jeg synes dog, at noget af det vigtigste er brødet. Jeg bryder mig slet ikke
om de der små sandwiches i toast-brød. Uanset hvor lækkert fyldet er, så
synes jeg at de er kedelige og smager af pap.

Kasper

Fra : Hauge

Dato : 25-09-05 14:49

Kasper Hyllested wrote:
> ...så synes jeg at de er kedelige og smager af pap.

Jeg har tit undret mig over om folk generelt tit smager på "pap" og andre
uspiselige ting, siden de tit sammenligner produkter med disse
indpakningsprodukter..

Mvh Hauge

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 25-09-05 14:58

Hauge skrev:

> Jeg har tit undret mig over om folk generelt tit smager på "pap"
> og andre uspiselige ting, siden de tit sammenligner produkter med
> disse indpakningsprodukter..

Pap har jeg vist aldrig spist, men som barn spiste jeg en overgang
ofte papir. Mon ikke pap smager som en slags grovpapir?

(Apropos det at være barn: Hvor mange her kan huske hvordan det
gule der kommer ud af en mariehøne når man klemmer den smager?)

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
PNX · http://pnx.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-05 16:10

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> skrev i en meddelelse

> (Apropos det at være barn: Hvor mange her kan huske hvordan det
> gule der kommer ud af en mariehøne når man klemmer den smager?)

*Rækker hånden op*

Tina

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 25-09-05 21:40

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> (Apropos det at være barn: Hvor mange her kan huske hvordan det
> gule der kommer ud af en mariehøne når man klemmer den smager?)

Uf! Bittert!

Mvh
Kevin Edelvang